loading...
طراحي پوستر و بنر پرسپوليسيها
آخرین ارسال های انجمن
NAVID بازدید : 973 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (3)

 

سلام پیش از هر چیز شرمنده از اینکه نمیتونم بیام.خیلی گرفتارم ولی سعی میکنم حتی شده کم ولی بازم بیام

قالبی برای رزبلاگی ها طراحی کردم که فکر کنم در خواب هم نمیبینند این قالب رو

 

قالبي طراحي كردم با استفاده از كدهاي مختلف و قالبهاي مختلف كه شايد نادر ترين قالب ساخته شده در رزبلاگ باشه...تو اين قالب همه چي مشخص شده از قبل
مثلا بازي قبل و بعد رو كافي هست كه فقط لوگو تيمهايي كه با پرسوليس بازي دارند و عوض كنيد به اضافه تاريخ و داور
ديگه تغييرات خاصي نداره
منو زيبا طراحي هاي زيباترووو و خلاصه قصد تعريف نباشه تا بخال همچين قالبي در رزبلاگ نديد

فقط دست به هيچ كدي سعي كنيد براي ويرايش نزنيد مخصوصا بازي بعد و قبل كه بهم ميريزه قالب

ضعف ها و قوت هاي اين قالب رو به من بگيد تا بدونم

 

لطفا به ادامه مطالب بروید

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد حسن در تاریخ 1391/09/30 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

نوید شما درست میگی
ولی مازیار هم کار خوبی نکرد
حتی گفته بود اگه گل بزنم 10000 برابر شادی می کنم
ولی خب نباید فحش بدن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 816
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 844
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 579
  • بازدید ماه : 1,101
  • بازدید سال : 15,742
  • بازدید کلی : 253,094
  • کدهای اختصاصی