loading...
طراحي پوستر و بنر پرسپوليسيها
آخرین ارسال های انجمن
NAVID بازدید : 263 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (15)

سلام                         سلام                        سلام

من این پست ثابت رو گذاشتم برای بخش اهنگ انلاین که گویا مورد توجه همه هست...خوشحالم از سلیقه اهنگی من خوشتون میاد و نورانی میکنید اینجارو با حضورتون حتی برای گوش دادن به این اهنگ ها

 

خب اهنگ های جدید اضافه کردم..توضیح درباره این اهنگ ها که اینها اهنگ هایی هست که من دوستشون دارم و فعلا گوش میدم به اینها

خوب هست وقتی به نت میاید این صفحه رو باز کنید و از شنیدن این اهنگ ها لذت ببرید

دوست دارم نظرتون رو بدونم درباره اين اهنگ ها كه از سليقه شما با خبر بشم

یکی از اهنگ های جدیدی که گذاشتم ورژن جدید اهنگ خدانگهدار مجید خراطهاست...که خیلی دوست دارم این اهنگ رو..

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 149
  • کل نظرات : 816
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 844
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 72
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 148
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 555
  • بازدید ماه : 1,077
  • بازدید سال : 15,718
  • بازدید کلی : 253,070
  • کدهای اختصاصی